Przeprowadzka firmy zazwyczaj jest skomplikowaną operacją zwłaszcza dla właścicieli firmy oraz jej pracowników. Znalezienie odpowiedniej firmy przeprowadzkowej, dobranie odpowiedniego terminu oraz przekazanie informacji kontrahentom o zmianie adresu to tylko kilka spraw.
Jakie kroki podjąć podczas przeprowadzki firm?
Pierwszą sprawą, o którą trzeba zadbać jest wybór firmy przeprowadzkowej oraz ustalenie terminu. Podczas ustalania takiego terminu warto uwzględnić dzień wolny od pracy np. weekend. Ważne jest aby przy planowaniu całej przeprowadzki firmy ustalić plan działania oraz kto i czym będzie zajmował się podczas przeprowadzki.
Dobrze, aby każdy zajmował się konkretnym zadaniem, aby wyeliminować ewentualne komplikacje. Warto jest pojechać do nowego biura, w którym zapoznamy się z układem pomieszczeń i przemyśleć gdzie rozmieścić dane stanowiska pracy. Jest to bardzo ważne ponieważ pozwoli nam szybko i sprawnie przeprowadzić etap rozpakowywania.
Podczas pakowania rzeczy do przeprowadzki warto posegregować lub pozbyć się starych i niepotrzebnych rzeczy. Warto jednak zachować stare dokumenty lub dokładnie je przeanalizować ponieważ mogą się okazać potrzebne. Należy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu oraz zapakowaniu elementów, które będą przewożone aby uniknąć jakichkolwiek ich zniszczeń.
Czy warto uwzględnić transport z HDS?
Jeśli nasza firma posiada duże elementy, które ciężko przetransportować normalnymi metodami warto wtedy zastanowić się nad transportem HDS, czyli transportem z wykorzystaniem specjalistycznych pojazdów wyposażonych w dźwigi HDS (sprawdź czym jest transport HDS). Umożliwi on nam transport kontenerów, maszyn, kiosków, agregatów oraz innych rzeczy. W swoim ostatnim artykule przedstawiliśmy korzyści wynikające z wykorzystania transportu HDS.
Wynajęcie firmy transportowej
Warto zastanowić się nad wynajęciem firmy transportowej świadczącej usługę przeprowadzek firm, która przeprowadzi spakowanie oraz rozpakowanie naszych rzeczy do samoobsługowych magazynów. Firmy, które decydują się na przeprowadzkę swojej siedziby często korzystają z najmu komórek o pow. 22m2, są one samoobsługowe oraz mają krótkookresowy czas najmu. Przetrzymuje się w nich dokumenty, meble oraz inne przedmioty, które docelowo są przeznaczone pod sprzedaż.